Българските шоколади на братята Бенямин се продават по цялата планета. Младежите са успели да направят това точно за четири години. Удивителни са не само техните шоколади, които са 100% веган. Най-вече начинът, по който са успели да ги рекламират и да привлекат световен интерес към тях.
Учебник по маркетинг
Историята на младежите е достойна за филмов сценарий и учебник по маркетинг. Защото начинът, по който успяват да докарат бизнеса си на световно ниво, е на класическата старт-ъп компания. Ето я накратко. Братята Бенямин обожават шоколада. Като деца унищожавали огромни количества Нутела. Наред със страстта им към какаовите изкушения, те са увлечени и от здравословния начин на живот и спорт.
Така се случва, че преди четири години решават да съчетаят двете страсти в една и да ги превърнат в свой бизнес.
Бизнес ангел
Хрумва им да започнат да произвеждат шоколади, в които няма никакви животински продукти, нито пък вредна захар, още по-малко вреден глюкозо-фруктозен сироп, който в основата си е ГМО. А съставките на кафявите блокчета да са единствено и само от какаови зърна, захарта да е кокосова, маслото да си е истинското какаово. Вдъхновени от хрумването си, започнали да го разказват на приятели и познати. На един от курсовете, който те водили, посветен на това как да живеем здравословно и щастливо, един бизнесмен харесал идеята им. Той казал на момчета, че ще инвестира в нея.
Производство
Вече нямало връщане назад. Така младежите получават 2 млн. евро, за да започнат производството на шоколадите.
С тези пари те наемат сграда в кв. Младост в София. Закупуват необходимата техника, наемат работници. Започва производството на шоколадите. И започват да обикалят света. За да се учат на майсторлък от други шоколатиери. Да търсят възможно най-добрата суровина за техните какаови блокчета. И най-вече да промотират по света своите шоколади.
Изложения
Братята обикаляли всички възможни световни изложения за храни и сладкарство. Влагали целия си плам, оптимизъм и добронамереност, за да разказват на хората и търговците защо техните шоколади са уникални. Така лека-полека светът се заинтересувал от тях. И повярвал в каузата и продукта, който те създавали. И започнали поръчките.