И тази година фирма Оптиком не разочарова фермерите, които са свикнали да свързват името на компанията не само с най- модерните машини за земеделския бизнес, но и с оригинални концепции за тяхното представяне. Най-новата инициатива на отворените врати на Оптиком премина под мотото „Майски вечери при Оптиком: Отворени врати в нашите бази – близо до вас” и демонстрира широката продуктова гама на компанията, включваща доказани световни брандове: трактори LANDINI и McCORMICK, товарачи и трактори JCB, зърнокомбайни LAVERDA, сеялки MONOSEM, торачки SULKY, плугове OVLAC и разнообразен прикачен инвентар. Гостите на мероприятията на Оптиком имаха уникалния шанс да си закупят машини от всички тези брандове и то при преференциални условия, валидни само за кампанията. За целта домакините бяха организирали атрактивни игри на късмета, по време на които фермерите можеха да спечелят различни намаления в цените на машините. Талони с допълнителна отстъпка до 5 000 лв. пък правеха офертите още по-изкушаващи. Но с това изненадите от Оптиком, съпътстващи майските вечери, не свършваха. Освен възможност за изгодни покупки на нова агротехника, гостите на Оптиком участваха и в томболи с награди, осигурени от Кооперация Китка в чест на нейния 20-годишен юбилей. 20 късметлии сред гостите на всяка Майска вечер получаваха ваучeри за 20% отстъпка за консумативи и резервни части на стойност до 20 хил. лв.
Първите три мероприятия от „Майските вечери“ бяха в центровете на Оптиком в Монтана, Плевен и Пловдив. Срещите на отворените врати стартираха на 15 май с първа копка на нов търговско-сервизен център на Оптиком на територията на Технологичен парк Монтана, което се превърна в истински празник за земеделската общност в региона.
„Считаме, че земеделските производители в този район заслужават такъв модерен комплекс, заяви в приветствието си управителят на Оптиком ООД Веселин Генев. – Защото през годините ние сме се убедили в тяхната лоялност. Отношенията, които изграждаме между нас, като доставчик, и тях, като потребители на нашите продукти, са партньорски, и стремежът на компанията ни през всички тези години беше да заемем полагаемото ни се място на този пазар. Инвестицията включва изграждането върху парцел от 7400 кв.м на търговско-сервизен комплекс с експозиционна площ. Общата разгъната площ на новия агроцентър ще е 1100 кв.м. Стойността на проекта по предварителни изчисления ще надхвърли 1,5 млн. лв. и с нея ще бъдат осигурени 10 нови работни места. Допълнително се планира изграждането на покрита експозиционна площ с размери около 1000 кв. м и по този начин нашата инвестиция на този терен ще бъде напълно завършена.“
|