Във време на криза, докато някои замразяват започнатите си мащабни проекти и виждаме едва ли не на всяка крачка недовършени обекти, други очевидно изобщо не се плашат да инвестират в нови. Но, както се казва в такива случаи, който не рискува – не печели. Дали респектиращите 1 млн. лева, вложени в супермодерния търговски център в Добрич, ще донесат на „Булагро” очакваните печалби – времето ще покаже. Засега обаче едно е сигурно – че новата придобивка може да радва земеделските производители от региона.
Всъщност, плановете за мащабната инвестиция не са от вчера. Проектът е от 3 години, но вместо да го отложат за по-добри времена, от „Булагро” решили да довършат започнатото сега. „Всичко това красноречиво говори за нашите намерения – да останем задълго в този регион, а и не само, но и да имаме все повече доволни клиенти тук” – коментира изпълнителният директор на компанията Христофор Бунарджиев.
Новият търговски център отвори врати на късметлийската дата: 20.10.2010 г. А и мястото също не е избрано случайно. В този регион – на Добрич и Силистра, от векове прословут като Житницата на България, се намират най-големите клиенти на фирмата, тук са осъществени и най-големите продажби. Близостта с морските портове на страната и с важните транспортни артерии, също е от решаващо значение за продажбата на продукцията на земеделските производители на сравнително по-високи цени, което им дава възможност за по-високи доходи, коментира още Бунарджиев. Напук на финансовата криза, само за една година компанията е отчела 30% ръст на продажбите на земеделска техника. А оборотът само от техника за миналата година възлиза на 16 млн. лв., а на целия холдинг той е 40 млн. лв.
|