Четете онлайн списание Агрокомпас
Безплатен е-майл бюлетин
Материали със свободен достъп
Home Search E-mail us
БългарскиАнглийски
ТЪРСИ В СТАТИИТЕ

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Неделя, 17 Декември 2017

Декември 2017

Предишен | Следващ
КАТАЛОЖЕН № 1053

ЗА ПОТРЕБИТЕЛИ

  РУБРИКИ

АГРО НОВИНИ


Рубрика: Гост на броя Брой: Ноември 2017
Най-голямото бизнес събитие в София - Месомания, Светът на млякото, Булпек, Салон на виното, Интерфуд & Дринк и Сихре
Ивайло Иванов, управител на Интер Експо Център

Най-голямото бизнес събитие в София - Месомания, Светът на млякото, Булпек, Салон на виното, Интерфуд & Дринк и Сихре

print

e-mail facebook

- Г-н Иванов, колко компании участват тазигодина в изложенията Месомания, Светът на млякото, Булпек, Салон на виното, Интерфуд & Дринк и Сихре?

- Тази година интересът е огромен. Над 450 фирми заявиха желание за участие. Тенденцията от години е все повече изложители от България и чужбина да проявяват интерес към изложенията. Миналата година беше запълнен почти целият капацитет на Интер Експо Център. Тази година стартирахме рекламната кампания 4 месеца по-рано от обикновено и още в края на месец август всички площи бяха продадени. За съжаление,не можахме да откликнем и да настаним всички желаещи фирми.

- На какво се дължи този огромен интерес?

- Миналата година фирмите бяха около 420, тази година са над 450, с около 10% ръст, който можеше да е над 20%, ако капацитетът на Интер Експо Център позволяваше това. Ние оползотворихме изложбената част и двете фоайета. За първи път част от външните площи също се използват. Много от фирмите през последните години, които и тази година дойдоха,разшириха своето участие. Ръстът в броя на изложителите се дължина добрата бизнес среда, на вложенията, които се правят. Много от фирмите, които дойдоха или разшириха своето участие,предлагат машини за преработка и производство на храни и те имат нужда от много по-големи площи. Бизнесът по европейски проекти и със собствени средства се обновява технологично и от там идва големият интерес. По време на криза компаниите излагаха по една машина или брошура, а сега имаме цели поточни линии. Искат да покажат как би вървял един производствен процес.

 

Автор: Диана Александрова
Целия материал четете в брой Ноември 2017



ПОСЛЕДНО ДОБАВЕНИ ВСИЧКИ...
Пазарът на лавандулово масло расте
Методи Стефанов, Интермед

Има пазар за сорго
Шарл Антоан Куртоа, представител на Sorghum ID

Най-голямото бизнес събитие в София - Месомания, Светът на млякото, Булпек, Салон на виното, Интерфуд & Дринк и Сихре
Ивайло Иванов, управител на Интер Експо Център

Увеличение на заплатите - равно на нула
С 2 млн. лв. са увеличени парите за Напоителни системи за защита на вредното въздействие на водите

 

София, жк. Лозенец,
ул. "Червена стена" 46
тел: 0700 200 63

e-mail: office@agrocompass.bg