За Байер Кроп Сайанс краят на годината винаги носи истинско удоволствие. Защото на фона на най-обичаните празници компанията със самочувствие може да отчете постигнатите високи резултати и успехи през изминалия стопански сезон, да сподели удовлетворението и радостта си със своите партньори, както и да представи най-иновативните си нови предложения. Така беше и в края на 2015 година, малко преди Коледа, по време на традиционната партньорска среща на Байер Кроп Сайанс България със своите дистрибутори. „Отчитаме една много успешна 2015 година за екипа ни и можем със сигурност да отбележим, че отново, благодарение на иновациите, които представихме в рапица, царевица и пшеница, успяхме да се наредим в редиците на най-бързо развиващите се компании в света. За пореден път отразихме най-актуалните теми в областта на земеделието и растителната защита, които интересуват нашите партньори. Това е и нашето удовлетворение, защото винаги можем да бъдем актуални, да изпреварваме събитията и да им даваме полезна информация, която да допринася за техния успех. И през 2016 година Байер ще представи нови продукти. Това ще е посоката, която твърдо ще следваме – иновации, нови продукти и нови технологии при всички култури“, заяви Ралица Янакиева, мениджър на Байер Кроп Сайанс България.
Ралица Янакиева: „За пореден път и през 2015 година Байер доказа, че е лидер в областта на растителната защита, а вече и в семената“
Деловата част на дистрибуторската среща започна с равносметка за изминалата 2015 година с факти и цифри. Представени бяха успехите на Байер в световен мащаб, които отличават компанията като една от най-бързо развиващите се в сферата на растителната защита. Също толкова оптимистична е картината и за 2015-та, макар данните още да не са окончателно готови. Байер усилено инвестира и в селекцията на семена, където също бележи ръст. Изтъкнати бяха и топ продуктите на Байер в житни култури за изминалата година. На челно място при фунгицидите е Фалкон. При хербицидите лидерът е Секатор. Красноречива е картината и при царевицата, където хитовите предложения са Аденго, Лаудис и Екип. В основната част от презентацията домакините представиха най-новите си предложения за 2016 година. Жечо Мурзов, мениджър продажби в Байер Кроп Сайанс България, направи премиера на най-новия продукт при царевица – хербицидът Капрено, който е разработен за контрол на житни и широколистни плевели. „Това е продукт, много добре приет в САЩ, но за първи път идва в Европа само за страните България и Унгария. С Капрено ще може да се оптимизира както разходът на декар, така и ще се повиши гаранцията за действие срещу плевелите. Този продукт ще има както изключително комплексен вегетационен ефект, така и много дълго и качествено последействие, той сам по себе си представлява нова, модерна технология за справяне с плевелите.“
|