Агрокомпас Архив броеве
Безплатен е-майл бюлетин
Материали със свободен достъп
Home Search E-mail us
БългарскиАнглийски
ТЪРСИ В СТАТИИТЕ
Вторник, 16 Април 2024

Брой ноември 2023

Предишен | Следващ
КАТАЛОЖЕН № 1053

ЗА ПОТРЕБИТЕЛИ

  РУБРИКИ

АГРО НОВИНИ


Рубрика: Селекция Брой: Ноември 2015
Пролетна кампания 2016 с Eуралис Семена
Компанията посрещна новия стопански сезон с позитивни промени, обновено лого и големи цели

Пролетна кампания 2016 с Eуралис Семена

print

e-mail facebook

Много са новостите, с които фирма Еуралис посрещна Пролетна кампания 2016. Положителните промени бяха представени на елегантно тържество, в присъствието на дистрибуторите на компанията в хотел Хилтън в София. За старта на стопанския сезон в България пристигна новият изпълнителен директор за бизнес единица „Черно море“ Жан-Батист Мас. Преди четири месеца отдел Семена на Еуралис реши да реорганизира своите бизнес единици, за да може да подобри присъствието на всеки един от пазарите, на които оперира, каза в интервю за АгроКомпас г-н Мас. „Бизнес единицата „Черно море“ включва Украйна, Молдова, Румъния, България, Турция, Сърбия, Гърция и Черна гора, където извършваме само директни продажби. А що се отнася до нашето портфолио, най-силната ни страна е научно-изследователската дейност. Затова предоставяме на клиентите си решения, с които те да повишат по най-добрия начин своята продуктивност, даваме им технологии, с които да получават по-добър добив и да бъдат конкурентоспособни както на българския, така и на международния пазар. Днес имаме производство на семена, което покрива цяла Европа и ни позволява да отговорим по най-адекватния начин на очакванията на земеделците. Друг път за нашето развитие са търговията и маркетингът и това е свързано най-вече с хората. Поради тази причина ще продължаваме да инвестираме в човешките ресурси в България и да развиваме търговския си екип.“

Еуралис – вчера и... днес!

За да илюстрира дългия път, който е извървяла фирма Еуралис до наши дни, маркетинг специалистът Милена Николова припомни историята на компанията, създадена през 30-те години на миналия век като кооператив на фермери. „От своето създаване до днес Еуралис се развива изключително динамично. Към днешна дата можем да се похвалим с 11 филиала в цяла Европа, а оборотът на компанията се е удвоил само за последните 5 години, като 75% от него се реализира на международно ниво.“

Еуралис е може би единствената компания, която влага всяка година около 13% от оборота си в научно-изследователска и развойна дейност, допълни още Милена Николова. „По този начин можем да подсигурим функционалния иновативен поток, който регулярно представяме пред нашите клиенти. Новата Пролетна кампания 2016 посрещаме с високи цели, сред които – нови пазари и по-големи пазарни дялове. За да постигнем това, трябва да се върнем към оригиналните ценности, изповядвани от цялата група Еуралис: внимание към всеки клиент, грижа и креативност. Доказали сме, че сме новаторска компания, предлагаща перфектни решения за полето при петте култури: царевица, слънчоглед, рапица, сорго и соя.

Всички тези промени изискаха да променим и обновим логото си, да го направим по-модерно, по-разпознаваемо, графично по-елегантно. Имаме и нов слоган:

В нашето съзнание Еуралис е създател. Ние създаваме семена, което означава, че създаваме живот, създаваме стойност за клиентите си чрез семената, които те получават от нас, и не на последно място – създаваме доверие чрез практиките, които споделяме, обобщи Милена Николова.

 

Автор: Валери Станев



ПОСЛЕДНО ДОБАВЕНИ ВСИЧКИ...
Иновативно и печелившо земеделие с продуктите на Corteva Agriscience™
Компанията залага на иновации и био решения – това стана ясно на Портфолио Фарм край добруджанското село Победа

Атрактивни попълнения в портфолиото на Nuseed при слънчогледа
Компанията излиза и с нови култури – карината и тръстика

Листните торове на Лебозол® – сигурност и ефективност при климатични промени
Ефективното редуциране на азотното хранене ще бъде все по-важна тема в следващите години

Деница Иванова: Изкупната цена на малините за преработка падна двойно в сравнение с миналогодишната
Пазарът на малини и ягоди за прясна консумация постоянно расте

 

София, жк. Лозенец,
ул. "Червена стена" 46
тел: 0700 200 63

e-mail: office@agrocompass.bg