Списание "АгроКомпас"
Модерна визия, новаторство, работещи идеи
ЦЕНИ И ФОРМАТИ
(Цените са без ДДС валидни от 01.01.2019 год.)
- Тираж: 10 000 екземпляра
- Периодичност: 12 броя годишно
- Обем: 80 страници
- Формат: А4, цветен печат, хартия Луми силк хром мат, лак
- Читателска аудитория: Предимно регистрираните земеделски производители с обработваема площ над 100 дка, Производители и преработватели на аграрна продукция,Търговци, дилъри, представители на чужди компании, Бизнесконсултанти
- ПРЕЗЕНТАЦИЯ И РЕКЛАМНА ТАРИФА НА СПИСАНИЕ АГРОКОМПАС
Списание „АгроКомпас” е най-голямото и луксозно списание за агробизнес на българския пазар. Информативно, новаторско, критично, търсещо и казващо,... неговите различни превъплъщения и нюанси показват само едно – вярната посока в съвременния агробизнес.
Изворът на нашите идеи е всичко това, което е важно за земеделските производители в България
Вдъхновени и провокирани от динамичната ситуация в земеделието у нас, ние пътуваме в цялата страна, срещаме се с различни специалисти, земеделски стопани, предприемачи и търсим най-доброто в земеделското производство, постигнато с много труд и амбиция. Чрез страниците на списанието читателите присъстват на най-големите изложби, форуми, семинари и дискусии, които се провеждат в България и по света. Приоритетно ги запознаваме и с високотехнологични машини, високодобивни семена, торове и препарати, които в практиката показват най-добри резултати.
Ставаме все по-добри
От създаването на списанието през 2006 г. до днес нашата цел е една и съща – да се развиваме, подобряваме, усъвършенстваме... И оценка за постигнатите резултати получаваме от читателските запитвания, от огромния интерес към продукта и постоянно увеличаващия се брой на абонатите.
Доказателство за престижността на изданието е факта, че най-големите фирми в агробизнеса избраха неговите страници, за да представят своята дейност и иновативните продукти, които ще облекчат работата в земеделието и ще повишат печалбите на фермерите.
Гъвкави маркетингови решения
Приоритетно за нас е разпространението на списанието чрез абонамент и днес сме щастливи, че в това отношение наши дългосрочни партньори са около 10 хил. абоната – земеделски производители, агрономи, дистрибутори и представители на български и чуждестранни водещи фирми в областта на селскостопанската техника, семепроизводството, препаратите за растителна защита, хранително-вкусовата индустрия, агроаптеки, научни институти и университети, неправителствени организации и асоциации от производствения и преработвателния бранш.
Реализираните проекти
- Информационна кампания „Ти имаш право на тези пари” – информационна поредица, запознаваща земеделските производители с възможностите и начините за усвояване на европейските субсидии в областта на земеделието.
Проектът е осъществен в периода 14.05.2007 г. – 31.12.2007 г. и в периода 01.01.2008 г. – 31.12.2008 г. по Комуникационна програма за усвояване на еврофондовете в областта на земеделието.
Възложител: Държавен фонд „Земеделие” – Разплащателна агенция
- Информационна кампания „ОСП – европейският модел за рентабилно земеделие” – всеобхватна информационна кампания, включваща няколко вида медии и комуникационни дейности. Свързана е с разясняването и популяризирането на възможностите за приложение на ОСП в България.
Проектът е реализиран в периода 01.06.2009 г. – 31.05.2010 г. по покана за представяне на предложения 2008/C 248/06 относно информационни мерки в областта на Общата селскостопанска политика.
Възложител: Комисията по земеделие на Европейския парламент

|