- Г-н Василев, какви са новините за тази кампания?
- Това естесвено са продуктите от концепцията ClimaControl3. Наред с вече познатите хибриди от миналата година в тази линия, представяме и нов в група по ФАО 300 - Корвинус.
Друг факт, който ни кара да бъдем горди, е, че тази година за първи път ще представим първите два собствени продукта от нашата нова слънчогледовата селекционна програма, за които на 100 процента сме убедени, че са конкурентни на най-наложените на пазара. Това е нашата заявка да заемем водеща роля и в сегмента слънчоглед.
- С днешното събитие ли стартирате пролетната си кампания?
- Ние стартирахме от ранната зима, представяйки на пазара една нова програма, ориентирана към земеделските производители, включваща попълването на ваучери, които представляват техен ангажимент за покупка на продукти от листата на KWS. Като бонус от наша страна клиентите ни получават не само финансова облага, но и възможност за по-рано планиралите покупките си да получат достъп до най-търсените ни продукти, без да се притесняват за наличности от тях.Тя протича много успешно и много от планираните количества семена са вече заявени от фермери. Естесвено паралелно с продължаващото договаряне на продукти с конкретни клиенти, нашите специалисти ще продължат да дават на всички фермери, които имат необходимост, най-добрата агрономическа консултация.
- С какво днешното събитие беше по-различно от останалите?
- Смятаме го за много различно от това, което се прави на българския пазар. Ние не залагаме на директна реклама на продукти, а искаме да покажем същността, душата и принципите на нашата компания на клиентите. Няма да говорим за продукти, наименования, да рекламираме предимствата. Имаме желание да покажем KWS и основните и ценности отвътре и се надяваме, че те ще съвпаднат с тези на клиентите ни. Историята на нашата компания - това е нашата независимост. Ценност, от изключителна важност за всички нас. В свят на сливания, за да си независим, е нужен огромен кураж. Това е и огромна отговорност и най-вече уважение към тези, с които я споделяш.
Това е позиция, която показва, че ти си единственият собственик на всичко, което притежаваш. Собствени ценности, които не са изместени от корпоративни интереси. Да следваш своите принципи, безотказно и без изключения. Ние представляваме фамилен бизнес, подобен на този на нашите клиенти. Това ни дава предприемаческа свобода и гъвкавост при решения, които не са обременени от висши корпоративни интереси.
Естествено, смятам за иновативен и начина, покойто в детайли показахме проекта ClimaControl 3.
- В тази селекция използвани ли са древни сортове?
- ClimaControl3 е концепция, която включва хибриди, които се представят по отличен начин в трите основни фази на растението - преди цъфтеж, по време на цъфтеж и след цъфтеж. За да бъде включен в тази продуктова линия, всеки кандидат трябва да се представи еднакво добре и в трите важни фази, за да е сигурно, че независимо в коя фаза от вегетацията растението е подложено на стрес, то ще се представи по един оптимален начин.
Още във февруарския брой на списание Агрокомпас