Ръководството на SAME DEUTZ-FAHR обяви, че търговската марка на компанията е променена на SDF. Новината беше съобщена пред специализираните европейски медии в централата на групата в Тревильо, Италия, на която присъстваха заместник-председателите на компанията Алдо и Франческо Кароза и главният изпълнителен директор Лодовико Бусолати.
Новото име ще замени сегашното наименование, което ще важи за всички корпоративни дейности на групата в световен мащаб. Това обновление ще засегне и корпоративното лого, както и шрифта и традиционния символ от четирите пресичащи се елемента, които също ще бъдат преработени.
Новата търговска марка, която все пак ще има едно и също съдържание и стойности, както предишната, има за цел да отрази по-добре структурата и размера на групата. Главният изпълнителен директор Лодовико Бусолати заяви, че новото име е логично следствие от процеса на интернационализация и се дължи на развитието на продуктовата гама и диференциацията на търговските марки, които характеризираха компанията през изминалите няколко години.
В деня на пресконференцията SDF откри нова изложбена площ в Историческия си музей, посветена на двигателите. Изложбата има за цел да отдаде почит на изобретателността на инж. Франческо Касани, който основава компанията, заедно с брат си Еудженио, както и да подчертае важната роля, която двигателите са играли в цялата история на компанията: от първите иновативни проекти от 1920 година, когато компанията стартира с името SAME, и целия път, който е извървян до FARMotion – двигател, конструиран и произведен от SDF, предназначен изцяло за работа със селскостопанска техника.
30% е пазарният дял на SDF в световен мащаб, съобщи заместник-председателят Алдо Кароза. Беше отчетено също така, че през 2015 г. компанията има забележително развитие на турския пазар, както и в Китай.
|