Не за първи път ми се налага да пиша за българска фирма дистрибутор на световни брандове машини. Затова със сигурност мога да кажа на какво залага този бизнес: здравина и качество на машините, ергономичност, все по-високо ниво на оборудване, прецизност и икономичност... Идеята е да бъдат задоволени всички изисквания на производителите или предприемачите. И ако тези параметри са задача на компанията производител, то за налагането на техниката у нас топката остава в ръцете на родните фирми. И те се справят добре. Някои от тях обаче – много по-добре. И понеже сега ще говорим именно за висшия пилотаж в продажбата на специализирана техника и тънкостите, които ти дават предимството да си винаги поне една крачка пред конкуренцията, няма как да не стане дума за Ири Трейд – водеща у нас фирма за доставка и сервиз на селскостопанска техника, официален представител на най-реномирани производители. Достатъчно е да споменем Deutz-Fahr, за да разберем защо компанията е сред най-предпочитаните у нас. Но дали само имената на наложените и доказали се брандове са достатъчни? И ако на тях е отредена главната роля под светлините на прожекторите, доколко важни са поддържащите, но жизненоважни за този бизнес услуги като сервизната дейност и наличността на резервни части? За всичко това разговаряме с Вениамин Тодоров, технически мениджър в Ири Трейд, и Никола Таушанов, мениджър „Резервни части“ в Ири Трейд.
|